poniedziałek, 15 sierpnia 2016

LBA

Liebster Blog Award
 Z góry dziękuje kochanej EKP, która nie dość, że mnie swoimi komentarzami motywuje i wskazuję dobrą drogę, to w dodatku wyróżniła mojego bloga - czego się za nic nie spodziewałam! :)

• Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o nielicznej liczbie wyświetleń, co daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od bloggera, który Cię nominował. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała.

• Pytania jakie dostałam od EKP z bloga https://www.wattpad.com/story/50004710-happy-ending :

1. Każdy ma jakąś obawę, strach przed czymś. Opisz swój. Jak myślisz, dlaczego jest właśnie taki?

Hm.. Myślę, że najbardziej się boje tego, że kogoś stracę, mam na myśli rodzinę i przyjaciół. Są dla mnie bardzo ważni i nie wiem, czy bym mogła być dalej szczęśliwą osobą, gdyby im się coś przytrafiło. Już kiedyś kogoś straciłam bez powrotnie i doskonale pamiętam ten ból. Nie chcę znów go czuć, bo jest dla mnie za duży.
 
2. Pamiętasz najszczęśliwszy dzień swojego życia? Opiszesz go?

Ostatni taki szczęśliwy dzień jaki miałam to drugi maja - moje osiemnaste urodziny. Przyjaciele zorganizowali dla mnie piękne przyjęcie w Pałacu. Byłam szczerze wzruszona, że tak się postarali, by sprawić mi radość. Pamiętam to tak jakby było wczoraj - schodzę na dół do pięknego ogrodu z fantastycznym widokiem na park, wszędzie stoły z jedzeniem i piciem, a w głębi najbliżsi przyjaciele trzymają dwa torty. Ponad sto osób robi to dla mnie. Nawet osoby, które słabo znam. Nie zapomnę nigdy tego dnia.
Pamiętam jeszcze jeden, jak byłam pod koniec grudnia 2015 we Wronkach i składaliśmy sobie życzenia. Powiem krótko - przyjaciele są kochani i wspaniali. Dzięki nim robi zawsze mi się ciepło na sercu i się wzruszam - a tamtego dnia to się skumulowało. :)
 
3. Czy jest osoba, bez której nie mogłabyś żyć?

Nie mogłabym żyć bez mojej rodziny i przyjaciół. Nie wyróżniam nikogo, choć mogłabym moją najlepszą przyjaciółkę, która mieszka w Anglii i bardzo za nią tęsknie.
 
4. Wyobraź sobie, że do końca świata zostało dwanaście godzin. Jakie są trzy rzeczy, które bez wątpienia chcesz zrobić?

To proste - jestem osobą wierzącą, więc na pewno pojednanie z Bogiem i spędzenia czasu z bliskimi.
 
5. Gdyby droga ci osoba krzywdziła samą siebie, potrafiłbyś jej pomóc, zdradzając tym samym jej zaufanie?

Ciekawe pytanie... Na pewno chciałabym jej pomóc, ale zdradzając jej zaufanie? Tak. Jeśli tak mogłabym jej pomóc to bym to zrobiła. Ta osoba jest mi bliska i myślę, że by zrozumiała.
6. Czy jest coś, co nieodmiennie przywołuje do ciebie szczęśliwe wspomnienia? Może jakaś piosenka lub przedmiot?

Szczęśliwe wspomnienia przywołują mi różne rzeczy, np. moja tauka na szyi, naszyjnik od ważnej dla mnie osoby, ale piosenki także, najczęściej takie instrumentalne (wesołe rzecz jasna). ;)
 
7. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego właśnie ta?

Zdecydowanie jesień! Jest wtedy kolorowo i ''chłodzę się'' po gorących wakacjach.
 
8. Czy jest w twoim życiu jakaś osoba, za którą oddałabyś życie, tak jak zrobiła to Lily dla Harry'ego?

Tak. Mama, tata, brat, bliscy przyjaciele... kocham ich. :)
 
9. Gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę, jakie życzenie byś pomyślał?

Pomyślałabym, abym zawsze miała wspaniałych przyjaciół i kochającą rodzinę.
 
10. Czy uważasz, że twoje życie jest wyjątkowe? Gdybyś mogła zamienić je na życie kogoś innego, zrobiłabyś to?

Tak, uważam tak, ponieważ jest moje własne. Mimo innych złych doświadczeń, cieszę się z mojego życia i nigdy nie zamieniłabym się na inne.
 
11. Czy jest coś, o czym myślisz podczas bezsennych nocy? Co to takiego?

Często myślę o tym co było, ale jeszcze częściej o tym, jak mogłoby być, gdybym postąpiła inaczej. Mówię o najróżniejszych moich sytuacjach życiowych. Momentami idę w przyszłość, szukając efekty aktualnych wyborów.

• Ja nominuję...
*werble proszę*
Atelier z bloga http://stop-dreaming-hp.blogspot.com/
Anes Black z bloga http://roseskylarriddle.blogspot.com/

• Moje pytanka :)
1. Każdy o czymś marzy... A o czym Ty marzysz?
2. Jaki jest najszczęśliwszy moment z twojego życia? Opisz go.
3. Co cenisz w ludziach?
4. Masz swój własny świat? Opowiedz o nim trochę.
5. Pewnego dnia otrzymujesz list, z którego wynika, że masz szanse zostać światowej sławy pisarzem, ale towarzyszą Ci też obawy, ponieważ musisz wtedy porzucić dotychczasowe życie. Co zrobisz?
6. Jest ktoś dla Ciebie bliski, jak dla Syriusza Blacka był James Potter?
7. Istnieje postać, którą nie znosisz? Kto to taki i dlaczego?
8. Zazdrościsz komuś życia czy uważasz, że twoje jest piękne?
9. Każdy się czegoś boi, a ty? Opisz swój strach.
10. Jest takie miejsce na ziemi, w którym chciałbyś zamieszkać?
11. Gdyby Tobie odebrano szanse pożegnania się z kimś na zawsze, to nie ulega wątpliwości, że byłbyś smutny. A jednak okazję na to masz. Co powiesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz